rojak
Posted on Monday 3 September 2012| ✎ 0 Boboiboy


etry hari ni nak cerita pasal kawan baik aku luah kan perasaan dia dekat lelaki yang dia MINAT..
hahahah,, akhir nya terluah juge kan..
mesti orang akan cakap 
"perigi cari timbe"
"lesung cari antan"
lelaki tu tak cakap apa.. just ketawa jek..
cuma dia respect kat kawan aku ni..cz berani luahkan even dia tu perempuan..
kalau aku,, memang tak lah aku nak luahkan..
tapi dah kawan aku hari2 makan hati bile pendam perasaan sorang2..
yang seronok nye..budak laki tu kawan aku,, kira hari2 jumpa lah..
siapa?? tu rahsia !! >.<




aku cakap dengan kawan aku.
lebih baik berkawan .. 
bile kite syg kan seseorang jangan sekadar anggap nak couple..
tapi berkawan dulu..
bukti yg sgt kukuh aku nak kait bile...
dh couple then ptos.. sah2 tak kan serapat macam time couple..
so.. mane lebih berharga?? 
couple atau kawan istimewa??






aku pun sedang ade masalah ..
tapi. ni lah kali pertama ibu marah aku..
tak pernah ibu marah macam ni..
sampai enset nak kene baling..
ibu cakap.. 
jangan jadi macam dulu lagi..
sampai kes aku dah ade kat balai polis..
tapi dah memang bukan salah aku..
budak sewel tu yang buat hal..
aku tak kenal siapa budak sewel tu sampai sekarang..
yang pasti.. dia dah susah kan hidup aku and semua orang dulu..
cerita dah lame...
tibe2 ibu ungkit balik!!
dan mase yang same aku terus takut nak dekat dengan lelaki lagi..
tapi kene gak kuat kan semngat...
mamat tu memang syco, gile,, 
sampai nina and tiqa  pun terbabit sekali dalam kes aku..
kalaulah aku taw siapa malaun jantan tu..
yang buat aku susah.. tapi aku dah maaf kan walaupun tak kenal..  ;(







hari sabtu hari tu aku beraya..dengan classmate aku..
sekali lagi ...
mase kat bukit siput budak india naik basikal melintas tak tengok kanan kiri..
nasib baik aku tak langgar..kalau tak..
dengan aku2 and kawan aku and dia skali dah terlantar atas jalan..
lepas tu ade hatiu budak tu marah aku..
aku punye kecut.. aku diam jek lah..
nak nangis pn ade jugak..hehhe
dah mmg bukan salah aku.
sampai rumah nana,, aku bebel kt kawan aku,, geram gile kot!!
lepas tu dekat segmat baru..
haishhh! 
malas nak cerita dah.. 
bye~


« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai my sweet folowwer :)
How are you ? my name is nurul mazziana. im sweet 17teen.. smk dato bentara dalam ... this year i will sit in spm examination.. 5 neon .. pure science+ ict ... behave ur self when u are entering my blog.. hv a nice moment ..
spm candidate | disney princess | ice creams


tinggal kan jejak disini :: TERBAIK~