paper ict trial *
Posted on Thursday 30 August 2012| ✎ 0 Boboiboy



semalam paper ICT.. kitaorang amek exam dekat makmal komputer...
ada 14 orang candidate.. aku punye meja belakang sekali sebaris dengan mail lambong!!
meja makmal semua pnjang2.. so kene duduk selang seli lah.. heheh..
ingat kan cikgu ZUL yang jage.. sekali cikgu IBRAHIM ngn HONG yang jage..
aku,, DAI,,NANA  tak de masalah..
haishhh!
bukak paper jek tengok soalan essei memang senang ..kira boleh jawab lah..
mase tengok soalan struktur.. 
aisehhhh~ susah nye.. 
hurm.. tapi aku jawab mane yang aku ingat..
tiba2 aku sangkut kat bahagian DATABASE and PROGRAMMING and COMPUTER SYSTEM..
aku dah stdy byk kali kat tajuk tu..tapi still lupe..
dalam mase 2 jam setengah exam tu..
aku jawab semua dalam masa satu jam..
aku tengok DAI n NANA dah tidow..
aku pun tidow lah.. hahaha
budak2 laki semua still jawab paper lagi..
start dari tu.. macam2 gaya aku tdow..
lame nye nak habes exam..
bila dah habis.. kene pergi dewan pulak...
sebab nak susun kerusi bagai...
balik lambat lagi!!
baru nak merasa balik awal!





mase semalam,, sebelum and lepas exam aku dengan yaya susah hati..
yaya susah hati sebab dia nak luahkan perasaan dia kat someone..
aku suruh dia luahkan jugak..
tak kisah lah ape feedbck laki tu.. yg pnting dia kene jugak luahkan..
tapi kalau aku jadi yaya,, aku tak kan luah kan.. hahha..
aku pulak susah hati sebab macam2 masalah ada bile nak exam ni..
papa cakap kalau aku terlalu main handphone,, dia nak baling  handphone aku,,,
aku main handphone nak dengar lagu tengok gambar jek,.
mesej pun dah jarang,, mesej pun senyap2..
hari tu nasib baik papa tak rampas handphone aku..
=='



semalam birthday monyet tu..
call aku,, bertekak dengan aku..
ade ke kate aku tak matang!
salah dia r siapa suruh tak nak tempah gambar koperasi tu..
lepas tu boleh main ugut2 aku urn..
macam lah aku goyang dengan dia..
cakap kencang tak kencang lah der...
dia keje nye nak suruh aku kalah bile debate dgn dy..
mane fair macam ni...
hamek situ! hahahaha..*
guruh berdentum.. terus aku campak handphone atas katil..
time tusyen.. sambung gaduh dengan dia balik..
tapi kali ni.. NINA yang fight dgn dia.. aku just backup NINA jek.. 
hahahah.. padan muke...
turn NINA lak gduh ngn dia.. 


« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai my sweet folowwer :)
How are you ? my name is nurul mazziana. im sweet 17teen.. smk dato bentara dalam ... this year i will sit in spm examination.. 5 neon .. pure science+ ict ... behave ur self when u are entering my blog.. hv a nice moment ..
spm candidate | disney princess | ice creams


tinggal kan jejak disini :: TERBAIK~