headache
Posted on Thursday 13 September 2012| ✎ 0 Boboiboy



lately ni aku kurang tidur...
trial punye pasal.. struggle lebih.. tapi time exam jawab entah ape2..





and dah lame jugak lah aku tak contact siapa2..
aku just contact member2 bende yang penting2 jek..
dulu aku tak tak pernah rasa perasaan ape2 pada lelaki..
kalau dulu aku couple macam datang and pergi jek..
kalau couple2,,,kalau putus2,, memang kurang rasa kecewa nya..
tapi sejak dia mintak putus sebelum ni..
aku rasa macam kecewa sangat!
kalau dulu msa budak2 tak matang lagi..
perasaan sayang tu ibarat angin.. berlalu tanpa sebarang halangan..
macam2 bende jadi kat kite..
sampai aku rasa aku tak di umpamakan...
aku cuba untuk bukak hati untuk orang lain.. dan bila bende tu dh terbukak sikit..
aku rasa macam sia2.. sebab aku tahu sebahagian besar hati aku..
memang tetap untuk dia..
besar mane pun salah dia pada aku ,,aku tetap maafkan..
walaupun pada dasar nya yang dia nmpak aku macam tak sayang dia..
aku BERKAWAN dengan semua orang..
so sekarang aku tak nak lagi .. aku tetap cube setia dengan dia..
biar lah ikatan ni jadi rahsia kite..
aku tak nafikan yang hubungan kite sebelum ni bukan as loving couple..
dengan perngai aku lagi..
aku selalu ingat kite dah putus.. tapi hakikat nye kite still relay..
:(   aku tak tahu lah sampai bile boleh lanjut kan lagi...
aku serah kan jek pada masa and keadaan..
kalau dia dah ade pilihan hati lain..
aku lepas kan dengan rela hati..
aku tahu persis dia..
tapi sekarang dia dah jauh berubah,, berubah kearah positif..
kenapa dia tak macm ni dari dulu lagi...
kenapa baru sekarang nak public?
lepas macam2 jadi kat kite ke kau berubah macm ni...
aku cakap lepas spm baru aku sttle kan hal kite..
tapi kau tolak!
kau nak sekarang jugak...
bile dia bagi peluang kat aku.. why not aku bagi peluang dekat dia..
aku penting kan diri sendiri ke? 
bile aku terlalu ikut kan hati...
tapi memang aku tak boleh nak hilang dia..
walaupun nanti kite cume kawan jek..



« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai my sweet folowwer :)
How are you ? my name is nurul mazziana. im sweet 17teen.. smk dato bentara dalam ... this year i will sit in spm examination.. 5 neon .. pure science+ ict ... behave ur self when u are entering my blog.. hv a nice moment ..
spm candidate | disney princess | ice creams


tinggal kan jejak disini :: TERBAIK~