KPA =='
Posted on Thursday 13 September 2012| ✎ 0 Boboiboy


haishhh~ since minggu lepas..
aku memang tak tangkap siyes dengan ape yang aku cakap..
aku saje jek suruh dia carik kawan lain,,
and jangan kawan aku lagi..
dia pun balas "as u wish my dear"
aku pun amek siyes lah...
dah tak nak kawan ngn aku lagi..
ok lah tu..
tapi memang susah lah nak kawan dengan dia balik nnti..
memang tak boleh lah nak rapat macam dulu..
just kawan2 gitu boleh lah..
tu lah. kalau aku ni..
susah betul nak kamcing macam dulu bila dah strt renggang..
dh xde jodoh nak kawan lagi.. nak wat acaner ye tokkkk~



bye2.. mau pergi open house #
« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai my sweet folowwer :)
How are you ? my name is nurul mazziana. im sweet 17teen.. smk dato bentara dalam ... this year i will sit in spm examination.. 5 neon .. pure science+ ict ... behave ur self when u are entering my blog.. hv a nice moment ..
spm candidate | disney princess | ice creams


tinggal kan jejak disini :: TERBAIK~