sejarah
Posted on Monday 20 August 2012| ✎ 0 Boboiboy

malam raya aku dapat mesej dari pakcik *bff aku
dak sengal = weyh,, sebenarnye aku ade bende nak bagi taw kau...
tapi aku segan..
aku= kau bagi taw jek lah.. kau ngn aku pun nak sgn,,yunk!!
dia= sebenar nye aku dah lama pendam perasaan kat kau..
aku segan nak bagi taw kau selama ni..
semenjak aku kenal kau tahun lepas.. 
bile kau cter pasal dk2 laki ,, aku mesti jeles..
aku tak taw lah kenapa.. siyes aku dah tak leyh tahan,..
aku taw kite ni kawan baik.. kawan gaduh,,
manja2,,
tapi selama nimemang aku suke kat kau!!
aku=  yeke?? cm mne kau leyh suke aku lak?? kau kan taw perangai aku mcm mane.. haruk nk gile2..
dia= aku tak taw,, aku suke bile kau manje2 ngn aku,, aku suke bile kau main rambut aku,,
aku suke bile kau tampar and pukul aku..
aku suke bile kau tarek muke touching ngn aku...
aku suke bile kau marah aku...
and paling aku suke bile kau pakai baju kurung!!
byk lagi lah aku suke pasal kau..
kau jadi diri yang sebenar!!
mulut kau yang becok uh.. wat aku ketwa hari2..
aku= hurm,, kau taw kan,, semua rahsia aku ,, aku cter kt kau..
aku hargai kau suke aku,,
kau taw kan aku tak boleh nk trime siapa2... susah !!
dia= weyh.. elek r.. aku fhm,, aku bgtaw cme aku dah tak larat nk pendam berthun!!
so aku bgtaw jek lah..
aku = hehehehehe.,, kau buat ape tu yunk!!

*tukar topic.. kahakhakah

hari ni... aku keluar bandar.. ibu tak taw yang aku bawk motor..
ibu ingt nana yg bwk..
last2 aku yang bwk..
aku mne penah bwk moto smpai jln bsr.. aku bwk moto pun kalau nak g KJ jek..
PAKCIK aka BFF  tu mrh aku,, dia x ksik aku wat cobaan brani mati lagi..
risau ke yunk!! hahha

elek r der,, gua bwk bek punye!!
safety first..
dia x cye cz aku bwk pkai bju kurung then aku bawak pakai redah jek..
kahkahkah...
lantak r!!
puas aku!!

ari ni aku kua p mcd dgn someone,,,
dua orang jeles!!
hahhaa..
aku ni bkn ade rupe..
so kowg x yah lah nk jeles bagai!!
xde sape nk usha aku pun..
aku ni sakai jek..



« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai my sweet folowwer :)
How are you ? my name is nurul mazziana. im sweet 17teen.. smk dato bentara dalam ... this year i will sit in spm examination.. 5 neon .. pure science+ ict ... behave ur self when u are entering my blog.. hv a nice moment ..
spm candidate | disney princess | ice creams


tinggal kan jejak disini :: TERBAIK~