adesss
Posted on Wednesday 15 August 2012| ✎ 0 Boboiboy




hurm.. td aku tengok cter HACKS ...
citer dia very slow,,
cuma yang buat aku suke,, relationship antara seorang sahabat dengan sahabat..
aku ada sorang kawan baik,, 
selalu aku panggil dia mangkuk lah,, busuk lah,, buaya lah,, cicak lah,,hahha
macam2 ikut suke aku nak panggil dia ape..
selalu nye memang dia balas balik..
mule lah nak carik gaduh dengan aku,,
yelah,, dia lah satu2 nye kawan baik lelaki yang selalu jadi musuh aku,,
jadi tlinge aku,,
bile aku ada masalah,, dia selalu dapat detect,, aku sayang kau lah kawan!!
and selalu jugak carik point nak usik aku.. sehari tak usik aku memang tak sah..
sampai semua orang and cikgu tusyen pun keje ngnjing kitaorang..
kalau aku kalah lawan gaduh dengan dia,, aku mesti tarik muka ketat2..
lepas tu mule lah dia gelabah nak tarik perhatian aku balik...
pujuk aku konon ,, hahaha,,,
siyesly aku suke bau perfume dia,, hahha..
kalau duduk sebelah dia,, aku mesti rapat dengan dia sebab nak bau,,
hehheehe..

aku tak nak anggap kau lebih dari sorang kawan!!
sbb kau lah sahabat dunia dan akhirat aku.. :)
and macam yang kau selalu bagi point,,
aku tak pernah percya dengan lelaki,,
kecuali kau.. kahkah


« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai my sweet folowwer :)
How are you ? my name is nurul mazziana. im sweet 17teen.. smk dato bentara dalam ... this year i will sit in spm examination.. 5 neon .. pure science+ ict ... behave ur self when u are entering my blog.. hv a nice moment ..
spm candidate | disney princess | ice creams


tinggal kan jejak disini :: TERBAIK~