impian 2
Posted on Friday 24 August 2012| ✎ 0 Boboiboy

ok2 sambungan yang tadi tu...
aku berangan nanti husband aku tolong aku masak...
lepas tu sama2 buat kerja..
lepas tu aku nak ade baby,, kalau boleh yang first tu nak baby girl..
then,, husband aku mesti sayang giler kat aku.. sayang lebih arh!
then husband aku teman kan aku pergi check up,, pimpian tangan aku..
protect aku.. bebel bile aku buat bende yang bahayakan diri aku..
ahh senang citer yang caring lah..
best woooooo....
ok2.. sambung lagi ye angan2 aku nanti... 
birthday party cosin aku nk strt.. 
to be continue..........


« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai my sweet folowwer :)
How are you ? my name is nurul mazziana. im sweet 17teen.. smk dato bentara dalam ... this year i will sit in spm examination.. 5 neon .. pure science+ ict ... behave ur self when u are entering my blog.. hv a nice moment ..
spm candidate | disney princess | ice creams


tinggal kan jejak disini :: TERBAIK~