impian
Posted on Thursday 23 August 2012| ✎ 0 Boboiboy

kalau duduk dengan kawan aku yang pempuan,
mesti bukak cerita pasal impian...
impian kawan2 aku nak kawen umur 23 tahun..
impian aku pun same,, tapi kalau dapat yang sebaya memang umur 28 lah baru kawen...
first aku nak ade rumah impian aku,, aku nak rumah yang aku sendiri yang design...
aku tak nak besar sangat and tak nak kecik sangat..
tapi aku taknak rumah yang kene banjir.. cukup lah rumah aku sekarang ni..
nak hias , nak beli ape pun susah kalau dah tiap tahun menantibanjir,.
sampai aku tak kasik mak aku beli barang banyak2!!
tempat impian aku kalau boleh nak kat melaka..senang lah dekat dengan segamat..
kalau boleh aku nak ade mak mertua yang sporting..
nanti aku sambung balik.. nak gi beraya nh,, hahaha...
« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai my sweet folowwer :)
How are you ? my name is nurul mazziana. im sweet 17teen.. smk dato bentara dalam ... this year i will sit in spm examination.. 5 neon .. pure science+ ict ... behave ur self when u are entering my blog.. hv a nice moment ..
spm candidate | disney princess | ice creams


tinggal kan jejak disini :: TERBAIK~