im sick
Posted on Wednesday 22 August 2012| ✎ 0 Boboiboy
hehhee.. dulu,, pada aku,,
cincin bermakna kite milik dia..
gelang bermakna kite akan sentiasa jadi perhiasan dia..
rantai bermakna dia akan sentiasa dihati kite..
kalau teddy bear,, kite akan sntiasa rasa ditemani..
hurm.. im very sick!!!
aku suke surprise!!
tp yang happy2 jek lah...
so now im sick!!
 owh ye.. aku nak post pasal F...
aku tak tau lah kenapa.. tapi aku rasa sejak2 ni memang aku banyak buat dia sakit hati..
kenapa aku asyik buat orang sakit hati dengan perangai aku,,
ok fine ..
lepas ni,, aku off maxis,, aku onn celcom or digi..
aku dah tak nak sakit kan hati siapa2,,lagi..
cukup r..

ibu dengan papa macam kasik aku balik sana..
memang aku nak ciaoooo dari segamat buat sementara waktu..
aku nak lari jauh dari semua orang.. lost contact dari semua orang!!
aku tak sabar rasa nya...
aku tak taw nak ikut rentak orang2 lagi dah..
tak taw macam mana nak buat orang lain puas hati and happy dengan tingkah aku..
macam2 topeng aku pakai...
sampai aku tak kenal siapa aku...!!
maybe kalau dah jauh dari semua orang kat segmat nh,, aku boleh selami diri aku balik...
 im sick!!
« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai my sweet folowwer :)
How are you ? my name is nurul mazziana. im sweet 17teen.. smk dato bentara dalam ... this year i will sit in spm examination.. 5 neon .. pure science+ ict ... behave ur self when u are entering my blog.. hv a nice moment ..
spm candidate | disney princess | ice creams


tinggal kan jejak disini :: TERBAIK~