bttp
Posted on Thursday, 23 August 2012| ✎ 0 Boboiboy
haishhh~ aku beraya dengan member2 aku tadi..
sebelum tu budak2 nh dah WARNING suruh aku pakai seluar...
jangan mengada2 nak pakai bju kurung...
nak tak nak pakai jek lh seluar.. hahha
 mule2 7 orang lpas tu jadik 4 orang sebab dyowg balik kol 12.. 
so yang 4 orang nh pun teruskan raya,,,
kitaorang pakai terjah jek rumah sapa2.. hhee..
mase dekat rumah PACIY.. parents paciy ni cikgu..
kitaorang tk tau lak yang bekas ank murid mak dy nak dtg,,
mak dy siap masak mee bandung lagi...
lepas tu sekali masuk.. alamak!! semua lelaki ade dalam 10 orang gitu..
budak2 uh semua makan then tibe..
baju kotak : form 5 eayh??
aku: haah,, form 5.. knpe? korang ni umo bpe?
baju kotak:  xde a.. kite owg f2..
aku : lah f2 ke?? owh abg f2 rupe nye...hahahah..
baju kotak: nah mee..
aku: mee jek?? kuah mane??
baju kotak: owh nak kuah jugak??nah..
aku: sudu mana??
baju kotak; nah sudu,,,,
baju kotak: nah kuih rye sedap taw!!
aku: tak nak aihhh~ makan lah sorang,,
baju kotak: nah amek ni.. buat syarat!!
aku: huh!! dai!! kau gi mkn kuih ni...
aku makan share dengan DAI.. DAI suap kan aku makan.. semua nye dai yang buat kan..
hehehe.. tolong tuang kan air,, hehhe,, sory lah,, aku memang macam ni..
DAI tumpang moto aku,, giler laju minah2 ni bawak moto..
aku dengan dai tercicir kat belakang..
kiteorang sakan nyanyi lagu raya kuat2..
bukan siapa dngar pun cz jalan medoi uh bukan ade owg len..pokok jek byk..hahah
malas nak ikut diaorang,, aku paling laju pun bwk 60 jek.. tak de r smpai 90..
masa nak balek boleh *** sampai lebam kaki aku,, 
kalau sket lagi,, memang dah kene dengan lory sebelah kanan aku tu!!
haishhhh! bawak moto tu hati2 sikit lah.. aku ni dh cukup hati2 dah..
dah 3 kali nak berlanggar dgn moto taw.. nseb aku sempat brek...
lain kali gune lah signal !!
lain kali gne lah side mirror!!
sentap aku tengok orang2 ni..
then diorang lepak rumah aku nak solat bagai,, coz kawan aku dari batu 6 nak datang raya..
naim,, azhan,, syah,, yang lagi sorang tu aku tak knl...
ahhh! layan jek lah.. tetamu kot,, mbe2 aku smue dh lepak dalam bilik..
haishhhh~ time fauzan dtg ngn mbe dy n mse fizi dtg x de plak mak aku bg duit rye..
mase raya kedua yang lain datang ramai2 serbu rumah aku dapat pulak...
bile aku tanya,, ibu cakap ibu lupa nak bagi.. alahai buuuuuu!
then aku gi raye balik.. lepas tu trus anta yana kt medoi.. wana kat bndr putra,, n dai kat logah..
lepas tu aku nak siap2 gi raya lagi dengan fmly aku...
« Newer Posts | Older Post »
Boboiboy Geng
Hai my sweet folowwer :)
How are you ? my name is nurul mazziana. im sweet 17teen.. smk dato bentara dalam ... this year i will sit in spm examination.. 5 neon .. pure science+ ict ... behave ur self when u are entering my blog.. hv a nice moment ..
spm candidate | disney princess | ice creams


tinggal kan jejak disini :: TERBAIK~