diploma
Posted on Wednesday 23 July 2014| ✎ 0 Boboiboy


ok now i am 19 y/o .. like others , aku sambung belajar after SPM .
hurmmm.. nak cerita lah pengalaman aku sambung belajar ni
i think everyone ada experience masing-masing right..
bila aku sambung belajar baru aku tahu perasaan rindu pada family ..
dan masa ni lah aku tahu ragam-ragam manusia..
tak semua kawan yang kita kenal boleh terima kita..
dan yang paling aku takut bila kawan mengumpat pasal kita .. sah-sah bagi pahala free right , :)
dekat sini macam-macam yang aku jumpa,
ada yang kejutan budaya lah . 
pernah satu ketika aku terfikir, diaorang ni semua ta fikir masa depan diaorang ke..?
dan aku cakap macam nh sebab bnde ni jadi dekat kawan terdekat aku.
sebab tu aku terkilan bila dia berubah tiba-tiba,,
ok now nak cakap "ala dia macam tu pun exam tetap DEAN LIST"
yeass! dia tetap dean list sebab tu ALLAH nak test dia,, itu dugaan dia..
bile dia BACA dan JAWAB SOALAN confirm dia boleh jawab ..
pada aku , lantak dia lah . sebab masing-masing dah nasihat dia kan ..
kalau dah parets dia cakap pun dia tak dengar inikan pula kami orang semua.
Itu jalan yang dia pilih , let her be right :)
tapi jauh dari sudut hati ni xnak dia makin teruk sebab ape ?
sebab kitaorang semua sayang dia..
sampai masa nya nanti dia akan sedar so berdoa jek lah ..
semoga dia menjadi yang lebih baik dai kitaorang soon insyaallah..




nota kaki :

sebenarnya aku terlalu excited sebab blog dah boleh buka semula..
tak cukup jari nak menaip.. 
nak pinjam jari uolsss bolehh hahaha...
k chio:)




Older Post »
Boboiboy Geng
Hai my sweet folowwer :)
How are you ? my name is nurul mazziana. im sweet 17teen.. smk dato bentara dalam ... this year i will sit in spm examination.. 5 neon .. pure science+ ict ... behave ur self when u are entering my blog.. hv a nice moment ..
spm candidate | disney princess | ice creams


tinggal kan jejak disini :: TERBAIK~